loading...
آرشیو عکس
سایت آرشیو عکس
تاریخ افتتاح سایت : دوشنبه 31 تیر 1392

بزودی آرشیو کاملی از عکس و بیوگرافی بازیگران و خوانندگان در این سایت خواهیم داشت صبور باشید سایت به تازگی افتتاح شده است

رایان رایمون بازدید : 268 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

pic92_www.jahaniha.com_

 

سایت آرشیو عکس picbest.r98.ir

داستان سریال همه خانواده من

“همه خانواده من” داستان مفرحی است که در ایام نوروز اتفاق می افتد، قصه دو خانواده کاشانی به نام های گلابچیان و فرشچیان که اولی به حرفه گلاب گیری و بعدی به فرش فروشی مشغول هستند. قصه این مجموعه با پیدا شدن وقف نامه از بزرگ خانواده فرشچیان شروع می شود. در این وقف نامه بیان شده که نیمی از تیمچه فرش فروشی بازار کاشان که متعلق به خانواده فرشچیان است به موسسه خیریه خانواده گلابچیان وقف شود. این وقف دو خانواده را دچار بهت و سردرگمی می کند و …

فضای مجموعه همه خانواده من فضای کاملا سنتی است و به دلتنگی خانواده ها برای سبک زندگی ایرانی که در حال فراموشی است اشاره دارد.

بازیگران سریال همه خانواده من

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری ،منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر ،مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان پور، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان

عوامل سریال همه خانواده من

نویسنده : مهدی به پور و مجید آسودگان

تهیه کننده : احمد زالی

کارگردان : داریوش فرهنگ

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_1

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_2

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_3

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_4

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_5

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_6

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_7

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_8

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_9

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_10

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_11

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_12

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_13

عکس های سریال همه خانواده من

 

pic92_www.jahaniha.com_14

 

عکس های سریال همه خانواده من

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آرشیو عکس و بیوگرافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به ما نمره بدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 848
  • بازدید سال : 15,706
  • بازدید کلی : 74,531